PRODUCTEN

Nieuws
    Nieuw

    Aanbiedingen


Promotioneel
    Ansicht- en Wenskaarten

    Flyers

    Folders

    Posters


Zakelijk
    Starterspakket

    Briefpapier

    Brochures

    Bureauleggers

    Doordruksets

    Enveloppen

    Presentatiemappen

    Visitekaartjes


Horeca
    Placemats

    Tickets


Vormgeving
    Vormgeving


Vraag en antwoord


>> Wat moet ik doen om voor de eerste keer te bestellen?
>> Ik ontvang geen mail na het aanmelden?
>> Ik kan niet inloggen?
>> Ik ben mijn wachtwoord kwijt?
>> Wanneer ik besteld heb krijg ik dan een bevestiging van mijn order?
>> Na het uploaden van mijn bestanden krijg ik dan een bevestiging?
>> Laat u weten hoe laat de koerier komt om mijn drukwerk te bezorgen?
>> Kunnen jullie ook mijn flyers opmaken?
>> Mijn vraag staat hier niet tussen?

>> Wat moet ik doen om voor de eerste keer te bestellen?
Stap 1: Ga naar "LOGIN"

Stap 2: Klik hier het onderdeel "NIEUW ACCOUNT" AAN.

Stap 3: Vul hier uw volledige gegevens in (inclusief uw loginnaam en wachtwoord).

Stap 4: Wanneer u hier klaar mee bent klikt u op de button "AANMELDEN".

Stap 5: U krijgt een bevestiging dat u geregistreerd bent. U moet nu eerst inloggen met uw loginnaam en wachtwoord.


Belangrijk!: u ontvangt van Goedkoperdrukken een e-mail met uw inlognaam en wachtwoord. Bewaar deze goed! Wanneer u toch uw wachtwoord bent kwijt geraakt kunt u naar de loginpagina gaan en hier op de link "WACHTWOORD VERGETEN" klikken. Wanneer u uw opgegeven e-mail adres invult zenden wij u een nieuw wachtwoord toe.

Nadat u bent ingelogd kunt u direct bestellingen plaatsen.

Onder rembours kan ook, maar hou dan rekening met 2,50 euro extra rembours kosten.

Alvast bedankt voor uw bestelling!

Mocht u nog vragen hebben, staan wij u graag te woord, of mail uw vraag naar info@goedkoperdrukken.nl


>> Ik ontvang geen mail na het aanmelden?
Het kan gebeuren dat onze e-mail ten onrechte wordt aangezien als "spam". Hierdoor komt deze e-mail direct in uw "ongewenste e-mail" map. Wanneer dit het geval is kunt u contact opnemen met uw provider.


>> Ik kan niet inloggen?
Om bij ons te kunnen bestellen moeten uw "cookies" aanstaan.
Instellingen bij Internet Explorer:
Wanneer u uw browser heeft opgestart gaat u naar Extra->Internet opties->privacy en zet deze op medium.


>> Ik ben mijn wachtwoord kwijt?
Een nieuw wachtwoord kunt u opvragen: U gaat naar de login pagina en klikt op de link "wachtwoord vergeten". Op deze pagina geeft u uw e-mail adres op die u ook heeft aangegeven tijdens het registreren. Hierna krijgt u van ons automatisch een nieuw wachtwoord via de mail.


>> Wanneer ik besteld heb krijg ik dan een bevestiging van mijn order?
Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft via ons systeem krijgt u automatisch een orderbevestiging via de mail. Hierin kunt u zien wat u besteld heeft. Wanneer dit niet correct is kunt u altijd mailen naar info@goedkoperdrukken.nl o.v.v. uw ordernummer.


>> Na het uploaden van mijn bestanden krijg ik dan een bevestiging?
Als u uw bestanden via ons systeem upload krijgt u GEEN bevestigingsmail van ons. Wij controleren of de bestanden aangekomen zijn en of deze correct zijn. Wanneer dit niet het geval is nemen wij contact met u op via de mail of telefoon.


>> Laat u mij weten hoe laat de koerier komt om mijn drukwerk te bezorgen?
Helaas kunnen wij van te voren niet aangeven hoe laat de koerier bij u komt.


>> Kunnen jullie ook mijn flyers opmaken?
Goedkoperdrukken kan ook de vormgeving van uw flyers, posters en of ander drukwerk verzorgen na een nader af te spreken prijs. Wanneer u uw order geplaatst heeft, kunt u aangeven dat de opmaak door ons gedaan moet worden. In overleg zal dan de levertijd van uw drukwerk worden bepaald.


>> Mijn vraag staat hier niet tussen?
Wanneer u hier geen antwoord kunt vinden op uw vraag mail dan naar: info@goedkoperdrukken.nl (wanneer mogelijk o.v.v. uw ordernummer). Of bel 0251 - 36 20 29
BESTELLEN
    direct inloggen
    account aanmaken
    wachtwoord vergeten
    winkelwagen (0)